Lato na horyzoncie: marka O! Dobre. Pewne. Twoje. poszerza swoje portfolio o lody
Polskiej Grupy Supermarketów chce jak najlepiej wykorzystać zbliżający się sezon letni, uzupełniając ofertę spożywczą marki własnej O! Dobre. Pewne. Twoje. o lody w postaci rożków. Pierwsze partie już w maju trafiły m.in. do sklepów Top Market i będą konkurować cenowo na perspektywicznym rynku.
2018-05-15, 13:51

Jak wskazują dane Euromonitor International, rynek lodów w Polsce w bieżącym roku będzie wart około 1,8 miliarda złotych. Wg Eurostatu w 2016 roku wyprodukowano w Polsce około 264 miliony litrów lodów, co dało nam piątą pozycję wśród producentów w całej Unii Europejskiej. Z kolei wskaźniki spożycia lodów przez Polaków w ostatnich latach (w zależności od szacunków od 4 do 6 litrów na osobę rocznie) w kontekście innych europejskich rynków mówią o dużej perspektywie rozwojowej.

- W związku ze zbliżającym się okresem letnim przygotowaliśmy dla naszych klientów ofertę rożków, które umilą nadchodzące gorące dni. Dzięki bliskiej współpracy z polskimi producentami udało nam się osiągnąć doskonałą jakość oraz bardzo konkurencyjne ceny – mówi Przemysław Gaszewski, dyrektor handlowy Polskiej Grupy Supermarketów.

Lody marki O! Dobre. Pewne. Tanie. to klasyczne rożki w wafelku w trzech różnych smakach – waniliowym, truskawkowym oraz czekoladowym. Jak zapewnia Grupa, jest to najlepsza oferta cenowa w tym segmencie.

KONTAKT / AUTOR
Robert Modliński
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.