Check Point Engange dla zwiększenia wartości i przyspieszenia korzyści dla partnerów
Nowa zachęta daje VAR-om dodatkowe nagrody za zakup przez klientów CloudGuard IaaS za pośrednictwem AWS i Azure Marketplace; nowa aplikacja Engage umożliwia jeszcze bliższe relacje partnerskie w celu zwiększenia działań sprzedażowych
2019-05-17, 12:41

Firma Check Point® Software Technologies Ltd., czołowy dostawca rozwiązań bezpieczeństwa cybernetycznego na świecie, ogłosił dziś dwa nowe punkty w globalnym programie partnerskim Check Point Engage, zwiększające jego wartość dla partnerów i przyspieszające ich dostęp do korzyści i nagród za działania generujące sprzedaż poprzez ściślejszą współpracę z Check Pointem.

Nowy program motywacyjny CloudGuard Pay-as-You-Go (PAYG) daje wszystkim aktywnym resellerom Check Pointa możliwość zarejestrowania zakupów Check Point CloudGuard przez swoich klientów za pośrednictwem sklepów AWS i Azure oraz otrzymania bezpośrednich, długoterminowych nagród zarówno za zainicjowanie sprzedaży, jak i dalsze zaangażowanie klientów w rozwiązania bezpieczeństwa w chmurze.

Check Point zaprezentował również nową aplikację mobilną Engage dla partnerów, która umożliwia jeszcze bliższą współpracę z zespołami Check Point. Daje szybszy dostęp do specjalistycznych zasobów i wsparcia, oferując partnerom narzędzia, których potrzebują do otwierania i prowadzenia relacji z klientami. Partnerzy mogą również korzystać z aplikacji do rejestrowania działań ukierunkowanych na sprzedaż, a aplikacja automatycznie połączy je z odpowiednimi promocjami i korzyściami w programie partnerskim Engage. Przyspiesza to rozpoznawanie i nagradzanie za wysiłki sprzedażowe.

- Na początku roku nasz dyrektor generalny - Gil Shwed - powiedział, że nadszedł czas na reinwestowanie w naszych partnerów. To dzięki tym nowym inicjatywom podwajamy nasze zaangażowanie w pomaganie partnerom w osiągnięciu ich sukcesu i rentowności - powiedział Frank Rauch, szef ogólnoświatowych kanałów dystrybucji w Check Point. - Aplikacja Engage przyspieszy nagrody dla partnerów i zapewni szybszy dostęp do narzędzi, których potrzebują, aby zaktywować możliwości sprzedaży zarówno nowym, jak i obecnym klientom.

Program Check Point Engage odpowiada aktualnym potrzebom i wymaganiom rynku i resellerów. W raporcie Forrester Research ze stycznia 2019 r. pt. „Winning In The Channel Requires Data-Driven Program Innovation” główny analityk Jay McBain wskazuje, że Pomaganie partnerom w znajdowaniu i konwertowaniu możliwości sprzedaży daje zespołom sprzedaży pośredniej i marketingu znaczną przewagę. Wiedza o tym, kiedy klienci są gotowi dokonać zakupu i towarzyszenie im przez przygotowaniu odpowiednich materiałów, przesyłaniu wiadomości i wsparciu sprzedaży w czasie rzeczywistym, przyczynia się do wspólnego wzrostu przychodów.

Program partnerski Check Point Engage został zaprezentowany w lutym 2019 r. Opracowany w ścisłej współpracy z partnerami firmy, redukuje złożoność związaną ze sprzedażą i obsługą rozwiązań bezpieczeństwa oraz bezpośrednio nagradza partnerów za działania generujące sprzedaż. Zapewnia dedykowane zespoły ds. kont partnerskich, ulepszone narzędzia sprzedaży, tworzenie popytu z ukierunkowanymi działaniami marketingowymi, zwiększone marże produktów oraz zachęty dla partnerów, a także zaawansowane sprzedaże i szkolenia produktowe.

KONTAKT / AUTOR
Robert Modliński
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.