Jardin Riche z niespodziewanymi kształtami landrynek
W grudniu pojawią się w sprzedaży nowe, naturalne landrynki pod marką Jardin Riche o niespotykanych kształtach. Już nasze babcie wiedziały, iż tylko na bazie naturalnego cukru najwyższej jakości można tworzyć słodkości, które będą wywoływały uśmiech i zadowolenie. Z tego powodu landrynki Jardin Riche mają unikalną recepturę, w której wykorzystano tylko naturalne aromaty i smaki jakie wszystkim kojarzą się z dzieciństwem. Do tego określony wygląd samych landrynek – przypominający owoce, jak i… ziarna kawy, które są ukłonem w stronę osób lubiących ten smak i napój. Wszystko oczywiście bez żadnych konserwantów czy ulepszaczy smaku.
2015-12-01, 12:00

Polska jest pierwszym krajem europejskim, w którym pojawią się cukierki Jardin Riche w specjalnych, kolekcjonerskich opakowaniach. To zupełnie inne podejście w porównaniu do dotychczas oferowanych na rynku produktów (torebki foliowe). Produkty Jardin Riche mogą zarówno pełnić funkcję niestandardowego, ale i niedrogiego słodkiego upominku który wyzwala moc pozytywnych emocji, jak i mogą być niezłą gratką dla kolekcjonerów, dzięki dołączanym kolekcjom magnesów. Jardin Riche dostępne będą od grudnia w kilku odmianach tematycznych (w tym kolekcja  Świąteczna, Patriotyczna z postaciami polskiej historii czy też z ciekawymi miejscami w Polsce) oraz w kilku wariantach smakowych. 

‘’Chcemy zaoferować polskim i zagranicznym konsumentom kolekcjonerskie, tematyczne serie słodkich produktów. Jednocześnie będziemy wprowadzać nowe, zgodne z oczekiwaniami konsumentów smaki i wzory landrynek. To nowatorskie podejście na naszym rynku’’ – dodaje Jędrzej Szynkarczuk. 

Jak twierdzą przedstawiciele marki Jardin Riche, kategorie landrynek smakowych i funkcjonalnych pozycjonowanych jako małe i przyjemne prezenty, będą w przyszłości szybko rosły i tu upatrują największego potencjału.

 

Polacy kochają słodycze

Badania konsumenckie pokazują, że Polacy kochają słodycze: 90% przyznaje się do kupowania łakoci, ponad 80% lubi jeść słodkie produkty. Średnio 2 razy w tygodniu sięgamy po słodką przekąskę a dla 1/3 Polaków stanowią one stały element codziennej diety. Największą popularnością (90%) słodycze cieszą się wśród konsumentów młodych (do 24 l).

KONTAKT / AUTOR
Miłosz Stolarz
SELF
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.