BRNX nowym hitem sprzedażowym Polskiej Grupy Supermarketów
Polska Grupa Supermarketów sprzedała kilkaset tysięcy puszek nowego piwa BRNX. Zaledwie po 3 miesiącach od premiery na rynku, dwie wersje nowego piwa BRNX znalazły uznanie prawie miliona klientów m.in. sieci Top Market. To wynik lepszy od oczekiwań opartych na analizach rynku.
2020-09-23, 11:06

Marka BRNX – Browar Spiżarnia Dworska, zadebiutowała na rynku w czerwcu 2020 roku, wysokoodfermentowanym piwem w typie European Strong Lager (7,2%). Zaledwie dwa miesiące później na sklepowych półkach pojawiła się lżejsza wersja lagera o zawartości alkoholu wynoszącej 4,5%. Po zaledwie 3,5 miesiącach Polska Grupa Supermarketów przyznaje, że już teraz można mówić o sukcesie marki BRNX.

- Wprowadzenie na rynek piwa BRNX możemy zaliczyć do kolejnych sukcesów Grupy na przestrzeni ostatnich lat. Obecna sprzedaż przekroczyła nasze oczekiwania i powoli zbliżamy się do celu, który założyliśmy na całe drugie półrocze 2020 roku – mówi Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów.  

PGS zwraca uwagę, że piwo BRNX dostępne było jak do tej pory jedynie w sklepach należących do Grupy. Wyniki sprzedażowe mogą jednak zmienić ten stan rzeczy – już teraz prowadzone są rozmowy z sieciami zewnętrznymi, które byłyby zainteresowane dystrybucją BRNX-a. 

Debiutowi piw towarzyszyła szeroka kampania wizerunkowa w mediach regionalnych oraz społecznościowych. Ponadto w ramach projektu BRNX - Wykorzystaj swoją moc, producent przygotował trasę amerykańskiego samochodu Mercury Cougar z logo marki, który odwiedzał sklepy Top Market w różnych częściach kraju.

Okazuje się, że spożycie piwa otrzymywanego ze słodu (o objętościowej mocy alkoholu 0,5 proc. i więcej) na jednego mieszkańca rośnie z roku na rok. W 2005 r. wypijaliśmy średnio 80 litrów piwa na rok. W 2019 r. było to już 100,5 l. Obecnie Polska plasuje się w pierwszej czwórce największych piwnych rynków w Europie, ustępując jedynie Czechom, Niemcom oraz Austrii. 

KONTAKT / AUTOR
Kajetan Abramowicz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.