Jako że krajobraz cyberzagrożeń wciąż ewoluuje i staje się z roku na rok coraz bardziej niebezpieczny, ochrona infrastruktury informatycznej banku będzie stawać się coraz większym wyzwaniem. Osiągnięcie tego celu wiąże się z wieloma wyzwaniami, takimi jak:
- Ujednolicone zarządzanie bezpieczeństwem w chmurach i lokalnym centrum danych
- Wykrywanie i korygowanie błędnych konfiguracji w czasie rzeczywistym
- Usprawnienie i zapewnienie zarządzania
- Spełnianie rygorystycznych przepisów dotyczących zgodności i prywatności
Jeden z południowoafrykańskich banków z tysiącami oddziałów, rozszerza swoją chmurę Azure i AWS o ujednolicone rozwiązanie bezpieczeństwa natywne dla chmury.
Głównymi wyzwaniami banku są: zarządzanie i kontrola bezpieczeństwa z jednego miejsca, integracja z innymi systemami, łatwe tworzenie reguł i profili, skalowalność i konsolidacja.
Rozwiązanie, które wybrał obejmuje CloudGuard Network Security firmy Check Point umożliwiający bezpieczną migrację ku chmurze, zapewniający bezpieczeństwo sieciowe i zapobieganie zagrożeniom oraz CloudGuard Security Posture Management firmy Check Point w celu zapewnienia zgodności chmury z przepisami. Bank zautomatyzował przepływy pracy związane z zarządzaniem środowiskiem wielochmurowym,
Bank otrzymał jedno rozwiązanie bezpieczeństwa natywnego dla chmury z pojedynczym zarządzaniem, obsługą wielu chmur (Azure, AWS, NSX…) oraz ujednoliconym zarządzaniem zabezpieczeniami i kontrolą stanu. Korzysta ze zautomatyzowanej zgodności i najlepszych praktyk, w tym egzekwowania bankowych ram zgodności, takich jak PCI DSS, NIST CSF/800-53 itp., wykrywania błędnych konfiguracji i egzekwowania zasad. Rozwiązanie zapewnia szybkie wyniki zgodności i alerty dzienników, a jego „builder” języka specyfikacji zarządzania (GSL) jest znacznie łatwiejszy w użyciu niż inne narzędzia na rynku.
Bank wykorzystuje zapobieganie zagrożeniom w czasie rzeczywistym, w tym emulację zagrożeń, ekstrakcję zagrożeń, zero-day, antywirus, rozwiązanie antybot, filtrowanie adresów URL, DLP, antyspam i tak dalej.
Ponadto osiągnął wyższą wydajność i niższe koszty dzięki niskim opóźnieniom dla aplikacji biznesowych, zarządzaniu i kontroli z jednego centralnego miejsca, łatwemu tworzeniu reguł i profili, łatwej integracji z innymi systemami. Całkowity koszt posiadania okazał się o 50% niższy niż w przypadku innych rozwiązań .
Podsumowując
Check Point umożliwia bankom dostarczanie klientom zaawansowanych usług cyfrowych z najwyższym poziomem bezpieczeństwa.
Przyjmując skonsolidowane podejście do bezpieczeństwa z architekturą i usługami Check Point Infinity, banki realizują prewencyjną ochronę przed zaawansowanymi atakami piątej generacji, osiągając jednocześnie 50% wzrost wydajności operacyjnej i 20% redukcję kosztów bezpieczeństwa.
Ta szeroka oferta rozwiązań i usług w zakresie cyberbezpieczeństwa firmy Check Point umożliwia 6500 instytucjom finansowym na całym świecie sprostanie ich największym wyzwaniom.