- Od Nowego Roku 2018 na półkach sklepów pojawi się linia podstawowych środków higieny osobistej oraz m.in. mrożonki – ujawnia Michał Sadecki, prezes PGS.
Marka własna O! Dobre Polskie Twoje, która zadebiutowała na początku roku na półkach sklepowych Top Market, ma pomóc zdobyć Polskiej Grupie Supermarketów przewagę konkurencyjną. Obecnie linia marki własnej liczy ponad 100 produktów. Na jesieni br. PGS wprowadził do sprzedaży kolejne produkty z kategorii słodycze m.in. czekolady i żelki oraz słone przekąski. Od kilku tygodni na rynku dostępne są środki czystości dla zmotoryzowanych (płyny do spryskiwaczy i szampony) pod marką O! Dobre Polskie Twoje.
Wprowadzenie produktów marki własnej O! Dobre Polskie Twoje miało odzwierciedlenie w wynikach Grupy i zwiększeniu przychodów o 5% w skali roku w porównaniu do 2016. W ciągu blisko 8 miesięcy od wprowadzenia nowej marki, Grupa zanotowała sprzedaż 1,4 mln sztuk produktów marki własnej.
- Ponad 7 % całkowitych obrotów magazynu PGS pochodzi już ze sprzedaży naszej własnej marki O! Dobre Polskie Twoje i O! Dobre Pewne Twoje – dodaje Michał Sadecki, prezes PGS.