Polska Grupa Supermarketów wprowadza kolejne produkty marki własnej O! Dobre Pewne Twoje
Napoje energetyczne i funkcjonalne, kawa oraz herbata – to tylko wybrane produkty z nowego portfela marki własnej sieci PGS - O! Dobre Polskie Twoje, które pojawią się tuż przed Świętami Bożego Narodzenia w sieci blisko 600 sklepów, m.in. Top Market, Minuta8, Delica w całym kraju. To kolejna kategoria produktów w portfelu sieci PGS , skupiającej polskich handlowców.
2017-11-22, 15:29

- Od Nowego Roku 2018 na półkach sklepów pojawi się linia podstawowych środków higieny osobistej oraz m.in. mrożonki – ujawnia Michał Sadecki, prezes PGS.

Marka własna O! Dobre Polskie Twoje, która zadebiutowała na początku roku na półkach sklepowych Top Market, ma pomóc zdobyć Polskiej Grupie Supermarketów przewagę konkurencyjną.  Obecnie linia marki własnej liczy ponad 100 produktów. Na jesieni br. PGS wprowadził do sprzedaży kolejne produkty z kategorii słodycze m.in. czekolady i żelki oraz słone przekąski. Od kilku tygodni na rynku dostępne są środki czystości dla zmotoryzowanych (płyny do spryskiwaczy i szampony) pod marką O! Dobre Polskie Twoje.

Wprowadzenie produktów marki własnej O! Dobre Polskie Twoje miało odzwierciedlenie w wynikach Grupy i zwiększeniu przychodów o 5% w skali roku w porównaniu do 2016. W ciągu blisko 8 miesięcy od wprowadzenia nowej marki, Grupa zanotowała sprzedaż 1,4 mln sztuk produktów marki własnej.

- Ponad 7 % całkowitych obrotów magazynu PGS pochodzi już ze sprzedaży naszej własnej marki O! Dobre Polskie Twoje i O! Dobre Pewne Twoje – dodaje Michał Sadecki, prezes PGS.

KONTAKT / AUTOR
Robert Modliński
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.