Carsalon.pl - platforma online do zakupu samochodów puszcza oko do klientów i dealerów
Carsalon.pl, platforma zakupu samochodów w Internecie ruszyła po 5 miesiącach testów i planuje pozyskać do końca roku 800.000 odwiedzających i ponad 60.000 zarejestrowanych użytkowników.
2020-01-30, 16:55

Tak ambitne plany mają zostać zrealizowane dzięki wsparciu inwestorów instytucjonalnych oraz prywatnych. Obecnie zarząd prowadzi rozmowy z funduszami inwestycyjnymi i osobami prywatnymi. Celem jest pozyskanie do 10 mln zł na inwestycje w dalszy rozwój technologiczny. - W roku 2020 planowane jest wdrożenie wielu nowych funkcjonalności aplikacji zarówno dla klientów jak i dealerów – podkreśla Michał Słomkowski, prezes Carsalon.

Zdaniem władz spółki, Carsalon.pl jest obecnie jedyną platformą, która łączy klientów zainteresowanych kupnem samochodu z bezpiecznego źródła z autoryzowanymi dealerami na terenie całej Polski. Firma podpisała umowy z 80 salonami dealerskimi w kraju takich marek jak m.in. BMW, Mercedes, Audi, Fiat, Toyota, VW, Skoda, Ford, Seat. Do końca roku liczba ta ma wzrosnąć do 400.

Carsalon wchodzi na rynek z dużymi perspektywami. Rozwój nowoczesnych technologii i zmiana przyzwyczajeń konsumentów sprawia, że już ponad 90 % zakupów samochodów rozpoczyna się za pomocą Internetu. Polska podąża za trendami europejskimi, gdzie ok 5-6 proc. sprzedawanych pojazdów odbywa się Online.

Przewaga platformy jest bardzo szybki (nawet w ciągu kilku minut) i prosty proces odpowiedzi na pytanie klientów i przedstawienie oferty. Po tym, jak klient konfiguruje swój wymarzony samochód, dokładna specyfikacja trafia do współpracujących z Carsalon.pl dealerów. Może też wybrać spośród kilkuset samochodów dostępnych od ręki. Dużą zaletą jest to, że cały kontakt odbywa się za pośrednictwem platformy, a wysyłanie ofert jest maksymalnie zautomatyzowane. To znacznie skraca czas i obniża koszty obsługi klientów przez sprzedawców w salonach samochodowych. Co więcej, dealer samodzielnie decyduje o warunkach przedstawianych każdemu klientowi.

Istotny jest czas odpowiedzi, tak aby oferty trafiały do klientów najpóźniej w godzinę od złożonego zapytania. - Po godzinie, dwóch od zapytania ofertowego klient zupełnie traci zainteresowanie danym produktem, dlatego stawiamy na szybkość i rzetelność pracy sprzedawców. W Internecie nie ma czasu na zwłokę - mówi Michał Słomkowski, prezes zarządu Carsalon.pl.

Platforma daje również korzyści dla dealerów: pozwala dealerowi na promocję swojej firmy, zwiększenie zasięgu i świadomości wśród konsumentów, a nie tylko rozpowszechnianie danej marki samochodów.
- Dealerzy otrzymują niezależne rozwiązanie - platformę online, która dodatkowo promuje ich logotyp – dodaje Michał Słomkowski.

KONTAKT / AUTOR
Kajetan Abramowicz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.